Toimitusehdot
Gitte’s Soap Shop, y-tunnus 0898711-0 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Lisäksi kaupassa on osio jälleenmyyjille. Jälleenmyyjiksi voivat hakea suomalaiset yritykset erikseen kaupasta löytyvällä lomakkeella. Pidätämme oikeuden valita jälleenmyyjiksi soveltuvat yritykset sekä oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät pääsääntöisesti arvonlisäveron, jälleenmyyjille hinnat esitetään arvonlisäverottomina ja vero lisätään kassalla.

Verkkokaupan yhteystiedot
Gitte’s Soap Shop / Oy Via Roma 47 Ab
Sähköposti: info@gittes.fi
Puhelin: 045 279 8455

Tilaaminen
Tilattavat tuotteet valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Jälleenmyyjille pienin toimitettava kertatilaus on arvoltaan 250 euroa (+ alv). Jälleenmyyjät saavat yli 500 euron (+ alv) tilaukset toimituskuluitta.

Maksutavat
Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Paypall, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard, sekä Amex kortit.

Toimitus
Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä noin viikko. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 2–3 viikkoa. Otamme asiakkaaseen yhteyttä, mikäli jokin tilaamasi tuote on päässyt loppumaan varastostamme. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan ja tilauksen painon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset
Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet, näissä tapauksissa ostaja vastaa kaikista postimaksuista. Palautettavien tai vaihdettavien tuotteiden tulee olla avaamattomia ja alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan (info@gittes.fi) ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Ongelmatilanteet
Jos paketti on ulkopuolisesti ja näkyvästi vioittunut kuljetuksessa, niin ilmoita vika välittämästi paketin kuljetusyritykselle. Mikäli tilaamanne tuote on virheellinen, ottakaa mahdollisimman pian yhteyttä asiakaspalveluumme info@gittes.fi. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti asiakaspalveluumme info@gittes.fi.

Lunastamaton paketti
Lunastamattomat paketit palautuvat takaisin Gittesille jos niitä ei ole noudettu tavarantoimittajan määräpäivään mennessä. Tavaran palauttaminen ilman erillistä ilmoitusta tai paketin lunastamatta jättäminen ei kuluttajansuojalain mukaisesti riitä peruutukseksi. Säilytämme palautuneita paketteja 14 vrk niiden saapumisesta takaisin Gittesille. Mikäli palautumisesta huolimatta haluat tilauksen uudelleen lähetyksen, veloitamme siitä erikseen edestakaisena lähetyskuluna 11,00 € ennakkolaskulla sähköpostiisi. Paketti siirtyy kuljetukseen, kun maksu on tullut perille.

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista jotka palautuvat Gittesille ja josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta on seurauksena kaupan peruuntuminen. Tällöin perimme Gittesille palautumisesta aiheutuneena kuluna 11 € sekä mahdolliset maksukaistan käytöstä aiheutuneet kulut. Asiakkaan tulee ottaa yhteyttä Gittesin verkkokaupan asiakaspalveluun 14vrk kuluessa tilauksen tekemisestä rahojen palautuksen osalta.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot
Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse info@gittes.fi.
Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme (info@gittes.fi). Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).